This may work!

Det såg riktigt mörkt ut ett tag, men dagen gick över förväntan! Hade bara en lektion, så han åka med Alle hem och äta lunch där. Han hade köpt fika också, lilla hjärtat. <3 Och vi får inte glömma godiset till matteprovet. Tack älskling, det gjorde min dag!

Matteprovet kändes väldigt bra. det var väl tre uppgifter jag inte svarade på, men det kändes ganska bra i alla fall. Trodde att det skulle gå väldigt dåligt ärligt talat. Jag kom i tid till körskolan till på köpet. Helt fantastiskt, min otur kanske har vänt. Och träningarna sätter igång nästa vecka, kan det bli mycket bättre? Tror faktiskt inte det.
Jag känner mig pepp på livet igen. Ska försöka satsa lite mer på både skolan och Cosby. Jag vet, ekvationen går inte riktigt ihop för mig heller, men hittar jag bara ett positivt moment i skolarbetet kommer jag nog lyckas. Ridningen är det inget problem med, eftersom Cosby är mycket mer samarbetsvillig nu än han var för ett år sedan. This may work!
Näe, taggar inför skoldagen som väntar med Jay Smith (hör och häpna, en idolvinnare!) och en Coca Cola. äntligen lite sol i min gråtrista, deprimerade vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0