For either way you choose you cannot win

Skrivit ett blogginlägg för detta halvår; CHECK! Anledningen till att det tar så här lång tid mellan inläggen är för att mitt liv helt enkelt är otroligt tråkigt just nu. Det enda jag gör är att plugga, åka till Cosby och sova, och hur intressant låter det på en skala? Trodde väl det.

Det går riktigt bra nu med Cosby btw. Mamma rider mer än jag gör nu, vilket känns liiite awkward för mig, samtidigt som det är jätteskönt att hon tar hand om honom när jag inte kan. Dressyren är han dock lite (läs väldigt) jobbig i, men vem hade trott något annat? Det släppte för mig i början av den här sommaren, det tog alltså närmre sex och ett havt år (!), men hon nötar på.

Jag ha varit allmänt idiotförkyld de senaste fem dagarna, vilket har lett till att jag i ren ren uttråkning/nostalgi/feberyra spelat igenom Ocarina of Time....igen. Jag har också tittat igenom Adamwestslapdogs abridged series på Ocarina of Time och Majora's Mask.....igen. När jag tänker efter måste det låta som om jag inte har något liv, men jag mår iaf bättre av det. Varning för "dålig" humor dock.

Eftersom jag har varit så äckligt förkyld har jag inte gjort något skolarbete förutom skrivit klart en inledning till senaste labrapporten. Nämnde jag att jag har prov i matte i morgon och att ett tentapoäng står på spel? He he, jo, det låter ju inte jättebra, och det känns ännu sämre. Jag skulle kunna avanmäla mig och skita i att skriva duggan, men samtidigt skulle det ju vara bra att se vad jag kan när det gäller och vad jag är helt clueless about. Så jag ska i alla fall försöka skriva den, oh yeah. For either way I choose I cannot win.

RSS 2.0