I'm back!

Har äntligen fått internet i rummet. Yey! Men gissa vem som inte har speltid på WoW. Det var ju en sabla dålig timing. Men det var ju ändå tur, så jag inte sitter i cybervärlden hela natten. Har ju en muntlig redovisning att skriva klart, diverse mattetal att räkna och en fet rapport i biologi. Man måste ju bara älska natur.

 

Idag var jag och Nattis på mikrobiologen i Linköping på studiebesök inför vårt projektarbete. Vi ska nämligen göra bakterieodlingar på gammalt smink för att se vilka sjukdomar man kan få. Men tillbaka till ämnet, det kändes inte som om vår käre handledare var insatt i vad hon skulle visa oss, så det blev mest; ”Det här kanske ni vill se”, ”Har ni några fler frågor” och ”Jaa, vad ska vi göra nu?”. Men vi fick i alla fall grejer så vi kan börja nu i veckan.

 

Vad hände resten av dagen då? Tjaa, satt hos Alle ända tills bussen skulle gå. Han hjälpte mig med matten och lånade så gärna ut sin dator när jag skulle skriva svenskan och biotekniken. Eller nåja, gärna och gärna kanske man kn diskutera, men han gnällde inte i alla fall. Tack älsklig <3.

 

Jaa, det var väl det som hände idag då. Taggar inför NP i svenska imorgon. I can’t wait…..NOT! LoL!!!

 

Bild på Ecoli whatsherface       (lol)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0