Kombinerat depp och pepp

Ja, då ska man försöka knåpa ihop ett litet inlägg då. Kan ju börja med att säga att jag saknar min dator otroligt mycket. Kommer aldrig gnälla på att den är seg efter att ha varit bunden till laggtopen. Saknar spontaninloggningar på WoW, vilket är helt uteslutet på topen. Usch!


Imorgon har vi fysikprov. Känns det bra? Nej, det känns som om det kommer gå käpprätt åt h*lvete. Vi fick ju också en relativt stor läxa i biologi, tack Jesper. Och så ska man ju ha räknat typ 1000 tal i matten också. Yey.


Jaa, så här positivt är mitt liv just nu, men i helgen vankas det Gunnel-träning! I can’t wait. Speciellt eftersom Cosby har blivit så fin nu. Han är samarbetsvillig och känslig för hjälperna. I love it <3. Han kändes dock inte på topp på hoppträningen igår, han var lite stel, seg och allmänt tjurig. Det kan ju bero på vad som helst, han kan ju halkat i hagen eller ha en dålig dag. Ja jag vet inte, men det känns bra att han kan fokusera på hoppningen i alla fall. Jag är i alla fall riktigt pepp inför helgen.


Näe, nu har jag verkligen inte tid att sitta här. Men det är väl bara att sätta igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0