En dålig dag med ett bra slut

Idag har jag inte riktigt tid med att lägga upp tre olika inlägg, så det blir ett allmänt idag.

 

Dagen började riktigt pissigt. Var sjukt trött och seg, och matteprovet imorgon gör det inte bättre. Stannade hemma hos Alle imorse, så att jag kunde få lite hjälp, men det enda jag fick gjort där var ett pluggpapper och en 15 minuters tupplur XD. LoL!

 

När jag kom till skolan blev det bara värre. Vi gick igenom en till grej på fysiken (precis som om det inte räckte med det vi redan gått igenom!). Svenskan efter lunchen var helt okej, men på matten sjönk jag riktigt ner i deppträsket. SERIÖST, är det någon som känner sig redo för provet?! Näe, det här kommer antagligen gå lika dåligt som förra matteprovet.

 

När vi skulle åka hem skulle mamma bara springa in på systemet, så jag sprang in på Lindex och Gamestop. Inne på Lindex hittade jag inget, men inne på Gamestop hittade jag ett billigt Castlevania! Tjoho, äntligen ett glädjeämne. Och när vi väl kommer hem ligger mitt kära Metroid i brevlådan och väntar. STORT glädjeämne, jag är ju nästan lycklig nu.

 

Men det bästa glädjeämnet hittade jag uppe i stallet. Eftersom Cosby gick ganska hårt igår tog jag ut honom på vallen och longerade honom. Han försökte stanna och äta hela tiden, och när jag viftar med linan mot honom flyger han iväg och tittar på mig som om jag hade försökt dräpa honom. Jag smackade lite, och han for iväg i glada bocksprång och sedan gick han skitfint. Han är för söt, lilla gubben <3.

 

Så nu så här på kvällen mår jag ganska bra. Men jag har ju en hel del matte kvar, så vi får se hur pass glad jag är imorgon. Vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0