HÖSTLOV!

Äntligen är det höstlov. Äntligen får man tid att vara i stallet och pyssla. Äntligen får man tid att jobba ikapp (inte lika skoj men men).

 

Hände inget speciellt i skolan idag, förutom matteprovet förstås. Det gick dock bättre än jag trodde det skulle göra, kommer i alla fall få G. Hoppas jag, är glad för i stort sett allt utom ett IG.

 

Dagen till ära har jag fått ont i ryggen också. Det känns ju mindre bra, då jag inte kommer kunna rida så länge det håller i sig. Det suger! Släpade mig i alla fall upp till stallet och mockade och tog in hästarna. Sedan borstade jag av Cosby lite, han passar ju på att rulla sig så fort det blir lite vått ute. Sicken busunge.

 

Vad har hänt annars då? Jo, jag provade det andra spelet jag köpte igår, Castlevania Judgement. Ett helt okej spel, som inte alls var vad jag trodde det skulle vara. Har inte spelat det så mycket än, men det dyker nog upp ett nördinlägg om det så småningom. Så det är väl bara att sätta igång och spela ;).

 

Aeon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0