Stina

Lilla Stina, världens gosigaste katt

 

Då sitter man här igen med skolarbete upp över öronen. Fick i alla fall klart svenskauppgiften som ska vara klar imorgon. Skulle skriva ett författarportätt + recension av en bok skriven av författaren. Tog bara två timmar att skriva klart. Det är något allvarligt fel i min planering, måste ta tag i saker tidigare.

 

Idag kom familjen hem från Turkiet, vilket innebär att Alle får bo hemma hos sig igen, stackaren. Det finns dock en positiv sak med det, och det är att jag får tillgång till lite golvyta i mitt lilla rum. Seriöst, har fått hoppa över väskor i en vecka nu. Känns bra att återse mitt golv i alla fall. Men men, katterna är glada i alla fall, och imorgon ska vi gå upp och prova tränset jag köpte i går. Ska bli kul att se hur det passar.

 

Nej, nu har jag suttit här alldeles för länge. Engelskan skriker att läxorna inte fått tillräckligt med uppmärksamhet, samma sak gör katten. Det är väl bara att sätta igång då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0