Amnesia

Älskar det fina vädret! 20 plus är inte helt fel, och det är vi fler som tycker. Ett exempel är den glada lilla ponnyn som går utan täcke idag. Just det, Cosby.
 
Söndagkvällen spenderades hemma hos Emanuel. Där samlades ett kompisgäng för pizza och Amnesia. För alla er som inte är särskilt insatta är Amnesia ett dataspel (hör och häpna!). Handlinge utspelar sig i ett gammalt slott på 1800-talet. Man vaknar upp och har minnesförlust. Man hittar en lapp som man själv har skrivit innan minnesförlusten, där det står något i stil med "ta det lugnt, jag valde att glömma allt som hänt. du måste hitta Alexander och döda honom, men akta dig för du är förföljd". Japp, sedan väntar i alla fall 5 timmars skräck. Det är allt jag vet, men fråga inte mig om några närmre detaljer. Jag blundade nämligen större delen av tiden. Yes, jag är bra. 

Tyvärr stannade inte Alle och jag hela spelet, eftersom Alle hade allmännt astråkigt och jag var allmännt asrädd. Så vi lämnade våra vänner därute. Jag har dock haft kontakt med de flesta efteråt, så jag tror att alla lever fortfarande. Success!

Dagen har annars tillbringats i pluggets värld. Taggar inför dressyrträning ikväll, men vi får se hur det går.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0