Dagens

Projektarbete. Retoriktal. Rapporter. Matteuppgifter. Detta är vad halva dagen spenderats på (WoW inkluderat, men då låter jag inte lika duktig). Resten har gått åt till stallet. Träningen imorse gick super! Han var så fin, bara föll in i handen på mig redan vid uppvärmningen. Har ridit både skänleövikningar, öppnor och slutor på mjuk, smidig häst. Love it. Och så fick jag äntligen ett (enligt mig just nu) bra tips om hur vi ska göra med Cosby. "om ni tvekar så mycket, sälj honom inte då. Vänta ett tag.". Det lutar faktiskt mot det just nu. Vi väntar och ser.

På tal om Cosby är han nu duschad, så han är snyggast i Tollstad imorgon. Men duschning, det var en grej han glömt över vinterhalvåret. Han gjorde piruetter (inga åttor på dem direkt men iaf), han skyggade för vattenslangen, för svampen, han försökte dra iväg med oss....jaa, så kul hade han. Men men, nu står han och äter hö med flätad svans och man. Manen kommer vi dock behöva fläta om, för de lyckas han alltid skaka upp under natten. Jag tippar att max tre flätor sitter kvar imorgon när vi kommer dit.

Jaja, nu ska bara packningen hemifrån packas, sen är det dags att knyta sig. God natt, folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0