A good excuse to be a bad influence on you

Jaa, idag stannade jag hemma från skolan. Varför? Jo, jag har bara en lektion idag, fysik, och vi skulle bara räkna och sammanställa gårdagens labb. Därför gick jag fram till läraren med mina hundögon och min förkylning och förklarade helt enkelt hur det ligger till. Jag har väldigt svårt att ta mig in till skolan, och att ta sig hem är snäppet värre. Restiden ligger på ungefär tre timmar dit och hem, för en lektion där vi bara ska räkna. Därför fick jag med mig papper hem igår och får göra arbetet hemma. Yes.

Nästa vecka börjar vårterminen, vilket innebär schemabyte och nya kurser. Matte E och Religion. Inte alltför spänd inför religion, men matte är väl alltid roligt? Eller?

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag peppar religion som fasen.

2011-01-20 @ 11:04:21
URL: http://changeofseasons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0