Kanske, men troligtvis inte.....eller?

Idag fick jag reda på hur det gick på matteprovet jag skrev i tisdags. Jag var otroligt nervös när vi gick och knackade på hos matteläraren, och ja, hon hade rättat proven.
Hon började med att bläddra jättelänge (antagligen bara några få sekunder, men det kändes verkligen som en evighet) och sa: "Jaa, och för dig så......(jättelång paus).......gick det ju ganska bra. Solklart VG och en sol!". Så just nu svävar jag omkring på små moln, är bara så glad. Nu behöver jag bara göra en sista uppgift, och det spelar inte ens någon roll hur det går med den! Det är det som är det fina i kråksången.
Efter skolan åkte jag hem till Alle, och han bjöd på pizza. Tyvärr han jag inte få hjälp med min matteuppgift, men vad spelar det för roll? Just det, INGEN!
När jag kom hem skrittade jag Cosby i 25 min. Träningarna börjar ju som sagt nästa vecka, så det är ganska ojuste att låta honom stå innan. Vi får väl ta en liten mjukstart. Det var i alla fall otroligt mysigt att skritta ute på volten i pannlampans sken, på en ponny som var överlycklig över att vara ridponny igen. Det krävs så lite för att få honom på bra humör.
Näe, nu är det dags att börja "sista-minuten"-plugget innan fysikprovet i morgon. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Ida

Svinbra jobbat med matten! Jag tror du kirrar fysiken också. Keep up the good work!

2011-01-13 @ 21:53:38
URL: http://changeofseasons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0