The wind whispers....

Nu är det bara ungefär tre veckor kvar tills jag fyller arton. Kan inte säga att jag känner mig pepp på det, men vad ska man göra? Bara för att sammanfatta de senaste åtta åren tänker jag göra en lista. Som några av er kanske listat ut (ordvits lol) döper jag den till "The wind whispers...", och sedan kommer jag lägga på ett slut till varje inlägg. Anledningen till att jag inte har med så många saker är att jag inte vill att det ska ta upp alldeles för mycket tid, utan två inlägg i vecka får räcka. Här kommer den i alla fall. Enjoy!

The wind whispers…

-…memories of two souls bound with trust.
-…memories of epical journeys
-…memories of a new beginning
-…promises of future arguments
-…memories of dark ages
-…promises of me losing faith

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0