Dagens Ridpass

Idag red jag på ridbanan. Till en början kändes han ganska stel i sidorna, men efter lite skänkelvikningar och öppnor blev han snart mjukare. Idag var en sån där dag då han kunde blivit hur fin som helst. Tyvärr hade jag en av mina sämre dagar idag, så jag blev irriterad på saker som hände runt omkring mig. Därför beslutade jag mig för att sluta rida när det gick som bäst, bara för att jag vet att när jag blir irriterad har jag väldigt lätt att låta det gå ut över honom, och idag förtjänade han verkligen inte det. Jag är bara glad att vi avslutade ridpasset innan det blev helt fel.

 

Här kommer lite bilder från dagens ridpass. Min kära pojkvän var vänlig nog att följa med upp och ta lite kort. Han har sina ljusa stunder.

 

trav längsmed hagen

Skritt i traktorhörnet
Travvolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0