Shoppingrunda

Det här var en sån där dag då man kände att skolarbetet kan ta sig någonstans, då allting känns jättejobbigt och man har lust att sova bort hela dagen. Men istället för att göra det åkte jag och Alle till Sharpman. Jag upptäckte nämligen häromdagen att jag hade fyra presentkort där, som tillsammans blev 560 kr! Jag upptäckte också att ett av dem höll på att gå ut, så det var bara att ge sig av.


När vi väl kom fram upptäckte jag att 560 kr inte räcker särskilt långt där, så det tog ett tag innan man hittade någonting intressant. Stackars Alle som blir medsläpad på mina shoppingturer suckade inte en enda gång. Lite smått stolt faktiskt. Efter mycket om och men hittade jag till slut ett fint träns som jag letat efter jättelänge, och jag fick faktiskt lite pengar över på presentkorten.





Här är ju då en allmänt dålig bild på tränset, men det får duga för tillfället. Återkommer med en finare bild när vi provat det. Efter en timmas shopping åkte vi in till Mjölby och åt på Kebab House. Allmänt trevligt ställe, där maten är ganska billig. Nog pratat, nu ska jag smörja träns!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ett sådant träns hade jag till Mante!

2010-10-17 @ 20:58:28
URL: http://changeofseasons.blogg.se/
Postat av: sara

fin blogg. :)

2010-10-17 @ 21:09:11
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0